Editorial Base

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i la seva experiència d'usuari. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Accepto
Les aventures del Club Breakfast 2. El Gul a l'escola Les aventures del Club Breakfast 2. El Gul a l'escola

Les aventures del Club Breakfast 2. El Gul a l'escola

Rashford, Marcus;Falase-Koya, AlexNOVETAT

 A l’escola passen coses estranyes... 

La col·lecció "Les aventures del Club Breakfast", creada pel futbolista i activista Marcus Rashford, convida els joves lectors a viure emocionants històries plenes d’humor, acció i companyia.

Protagonitzada per un jove Marcus i el seu grup d’amics, cada llibre presenta un nou misteri per resoldre fomentant valors com la solidaritat, la curiositat, la confiança i el treball en equip.
 

 

Amb un llenguatge accessible i capítols àgils, aquesta sèrie és ideal per fomentar el gust per la lectura entre nens i nenes, oferint una combinació perfecta d’entreteniment, aprenentatge i esperit positiu.
Descripció de l'obra

A l’escola passa alguna cosa estranya... Els Investigadors del Breakfast Club no han aconseguit resoldre cap misteri des de fa mesos i a en Marcus el preocupa que el grup es trenqui. Així, quan Gbenga, el capità de l’equip de bàsquet de l’escola, els demana ajuda, en Marcus sap que aquesta podria ser l’última oportunitat per fer-se valer com a investigadors. L’equip de bàsquet ha tingut una ratxa de mala sort, i Marcus i els seus companys estan segurs que hi ha alguna cosa més al darrere...

Característiques tècniques de l'obra
TítolLes aventures del Club Breakfast 2. El Gul a l'escola
AutorRashford, Marcus;Falase-Koya, Alex
Col·leccióLes aventures del Club Breakfast
Número2
Format15,3 x 22,2 cm
Pàgines288
EnquadernacióTapa tova, cosit
ISBN978-84-10131-72-9
Preu15,00 €
Autor

Marcus Rashford és l’icònic número 10 del Manchester United i futbolista internacional d’Anglaterra. 

 
Durant el confinament imposat a causa de la pandèmia de la COVID-19, el Marcus es va associar amb l’organització benèfica de distribució d’aliments FareShare per cobrir el dèficit de menjadors escolars gratuïts per a infants vulnerables arreu del Regne Unit i va recaptar més de 20 milions de lliures. El Marcus va pressionar amb èxit el Govern britànic per fer un gir a la seva política amb relació al programa de cupons d’alimentació gratuïta; aquesta campanya ha estat considerada el canvi més ràpid en l’actuació del Govern de la història de la política britànica, de manera que 1,3 milions de menors vulnerables van continuar tenint accés a la provisió d’aliments mentre les escoles estaven tancades durant la pandèmia. 
 
En resposta a la campanya del Marcus per acabar amb la pobresa alimentària infantil, el Govern britànic va destinar 400 milions de lliures per ajudar els infants vulnerables del Regne Unit, prestant suport a 1,7 milions de nens els 12 mesos següents. 
 
L’octubre de 2020 va ser nomenat MBE (membre de l’orde de l’Imperi Britànic) en els honors de l’aniversari de la reina (Queen’s Birthday Honours).
 
El Marcus s’ha compromès personalment a combatre la pobresa infantil al Regne Unit i el seu llibre Ets un campió. Com donar el millor de tu mateix és una guia inspiradora perquè els nens assoleixin tot el seu potencial.
 
Alex Falase-Koya  va néixer a Londres. Llegeix i escriu des que era adolescent; qualsevol mostra representativa de comentari social o del gènere de ficció crida la seva atenció. Va guanyar el premi Spread the Word 2019 de literatura infantil i juvenil (London Writers Awards). Ara viu a Walthamstow amb la seva xicota i dos gats. És coautor del llibre amb què Marcus Rashford debuta en la literatura de ficció per a infants, Les aventures del Club Breakfast.
 
 
Marta Kissi va estudiar la llicenciatura d’Il·lustració i Animació a la Universitat de Kingston i va fer un màster de Comunicació visual al Royal College of Art. La seva part favorita de ser il·lustradora és donar vida a les històries creant personatges fascinants i els mons meravellosos en què viuen. Comparteix estudi amb el seu marit James. 
 
Traducció de Montserrrat Pérez 
Compra on-line

Preu: 15,00 €

Comprar
Comparteix
Altres llibres que et poden interessar
  • Les aventures del Club Breakfast 1. La bèstia més enllà de la tanca
  • Crea la teva aventura 3. El fantasma de l'hipermercat
  • El meu Atles d'animals
  • Crea la teva aventura 6. Pànic a la desfilada
  • El campament dels misteris
  • La metamorfosi
  • El cor de les tenebres
  • El gat negre i altres contes
  • El meu Atles de dinosaures
  • El misteri dels gats lluminosos
EDITORIAL BASE    c/ Breda nº 7. Barcelona 08029    Telèfon: 93.321.02.02   Fax: 93.410.39.78    info@editorialbase.com
Política de Privacitat | Avís Legal | Política de Cookies | Política de Contractació